Διευθυνση Εδρασ:

Σύνδεσμος Εταιριών Απευθείας Πωλήσεων

Λ. Κηφισίας 280
Τ.Κ.: 15232, Χαλάνδρι

Tηλ.: +30 210 6967000

E-mail:
Συχνεσ Ερωτησεισ

ΕΠοιοί ασχολούνται με τις απευθείας πωλήσεις;
ΑΜε τις απευθείας πωλήσεις απασχολούνται άντρες και γυναίκες, είτε μεμονωμένα είτε σε ομάδες των δύο ατόμων, όπως ζευγάρια. Είναι ανεξάρτητοι συνεργάτες που στόχος τους είναι η πώληση του προϊόντος ή/και των υπηρεσιών της εταιρίας, την οποία οι ίδιοι επιλέγουν εκουσίως - και όχι υπάλληλοι της εταιρίας.
ΕΠοιά προϊόντα και υπηρεσίες προωθούνται μέσω των απευθείας πωλήσεων;
Α Ουσιαστικά μπορείτε να αγοράσετε κάθε καταναλωτικό αγαθό ή υπηρεσία μέσω των απευθείας πωλήσεων. Όσοι αγοράζουν μέσω αυτής της μεθόδου αναφέρουν την ποιότητα των προϊόντων, τη μοναδικότητα και την εγγύηση επιστροφής χρημάτων ως τους πιο σημαντικούς λόγους αγορών μέσω συστήματος απευθείας πωλήσεων.
ΕΠοιά η διαφορά ανάμεσα στις απευθείας πωλήσεις και στην άμεση εμπορική προώθηση;
ΑΗ απευθείας πώληση είναι η προώθηση και πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με μια μέθοδο είτε διαπροσωπική είτε με ομαδικό χαρακτήρα η οποία λαμβάνει χώρα εκτός του εμπορικού καταστήματος της Εταιρείας. Η άμεση εμπορική προώθηση αφορά σε πωλήσεις βάσει καταλόγου.
ΕΠοια η διαφορά ανάμεσα στις απευθείας πωλήσεις και στην πολυεπίπεδη εμπορική προώθηση;
ΑΟι απευθείας πωλήσεις αναφέρονται στη μέθοδο πώλησης (των προϊόντων ή των υπηρεσιών), ενώ η πολυεπίπεδη εμπορική προώθηση (πολυεπίπεδο μάρκετινγκ) αφορά πιο συγκεκριμένα σε ένα είδος πλάνου καταβολής αμοιβών των απευθείας πωλήσεων. Μια εταιρία απευθείας πωλήσεων που διαθέτει ένα πολυεπίπεδο πλάνο καταβολής αμοιβών αμείβει τους ανεξάρτητους συνεργάτες της βάσει όχι μόνο των προσωπικών τους πωλήσεων προϊόντων, αλλά ακόμη και για τις πωλήσεις προϊόντων των ατόμων στην ομάδα τους (τα άτομα στα οποία ο ανεξάρτητος συνεργάτης συστήνει στην επιχείρηση και, με τη σειρά τους, τα άτομα που αυτοί συστήνουν στην επιχείρηση).
ΕΠοια η διαφορά ανάμεσα στα μονοεπίπεδα και πολυεπίπεδα πλάνα καταβολής αμοιβών;
ΑΤο μονοεπίπεδο πλάνο καταβολής αμοιβών αφορά στις αμοιβές ενός ανεξάρτητου συνεργάτη βάσει αποκλειστικά των προσωπικών του πωλήσεων προϊόντων. Σε ένα πολυεπίπεδο πλάνο καταβολής αμοιβών, οι ανεξάρτητοι συνεργάτες αμείβονται βάσει όχι μόνο των προσωπικών τους πωλήσεων προϊόντων, αλλά και από τις πωλήσεις που πραγματοποιούν άτομα της ομάδας τους..
ΕΠόσες Εταιρίες απευθείας πωλήσεων υπάρχουν;
ΑΕίναι αδύνατο να εκτιμήσουμε τον αριθμό των εταιριών απευθείας πωλήσεων που λειτουργούν οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή. Αυτό είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Καταρχάς, οι περισσότερες χώρες δεν απαιτούν την καταχώριση εταιριών απευθείας πωλήσεων σε ειδικά μητρώα . Επομένως, δεν υπάρχει κάποιος εξαντλητικός κατάλογος. Δεύτερον, όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε επιχείρηση, κάποιες εταιρίες απευθείας πωλήσεων δεν ευημερούν στην αγορά απευθείας πωλήσεων και έχουν σχετικά μικρή χρονική διάρκεια λειτουργίας.
ΕΠοιες είναι οι αρμοδιότητές μου ως αντιπρόσωπος/ανεξάρτητος συνεργάτης μιας Εταιρίας-Μέλους του ΕΣΕΑΠ;
ΑΩς ανεξάρτητος συνεργάτης μιας Εταιρίας-Μέλους του ΕΣΕΑΠ, έχετε την ευθύνη να διατηρείτε τα ίδια υψηλά πρότυπα επιχειρηματικής δεοντολογίας που η εταιρία σας έχει δεσμευτεί να διατηρεί και τα οποία περιγράφονται στον Κώδικα Δεοντολογίας του Συνδέσμου. Ως ανεξάρτητος συνεργάτης, θα πρέπει πάντα:

  • Να λέτε στους πιθανούς σας πελάτες ποιος είστε, γιατί τους προσεγγίζετε και ποια προϊόντα πουλάτε
  • Να εξηγείτε τον τρόπο που μπορεί να επιστραφεί ένα προϊόν ή να ακυρωθεί μια παραγγελία.
  • Να σέβεστε την προσωπική ζωή των πελατών σας, καλώντας τους σε μια κατάλληλη για εκείνους ώρα.
  • Να τελειώνετε γρήγορα μια επίδειξη ή παρουσίαση κατόπιν αιτήματος του πελάτη σας.
  • Να παρέχετε ακριβείς και αληθινές πληροφορίες σχετικά με την τιμή, ποιότητα, ποσότητα, απόδοση και διαθεσιμότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
  • Να δίνετε το όνομά σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρίας με την οποία συνεργάζεστε.
  • Να προσφέρετε πλήρη περιγραφή τυχόν εγγύηση ικανοποίησης πελάτη.
  • Να τηρείτε τη νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών (δηλαδή να μην κάνετε αναληθείς ή παραπλανητικές δηλώσεις σχετικά με τα προϊόντα, να ενημερώνετε τους καταναλωτές και να σέβεστε τα δικαιώματά τους, όπως για παράδειγμα το δικαίωμα της υπαναχώρησης, να θέτετε στη διάθεσή τους κάθε χρήσιμη πληροφορία σχετικά με την Εταιρία και τα προϊόντα κ.ά.)